permulaan mencari si dia.....

hai assalamualaikum dan salam sejahtera :P

mungkin dah lama dah tak up to date kan blog ini...
al maklum lah bz lah katakan ngan penjara buku buku kat sini..

hari ini nak lepak dan nak tulis banyak banyak.....

like i want to type is...

i miss some body..
really bad i miss she....
huwakakka
tapi adakah insan itu tahu yang saya suka kat dia..
tapi nak wat mcm mana..
dgr dgr cerita dia tgh bahagia...
jadi apa kan daya..
hanya mampu menjadi kekasih gelap nya sahaja...
:P

p/s = awk...saya nak bagitaw..sebenarnya saya sayang awk
tapi saya tak taw nak luah kan mcm mana kat awk....
jika berita yang saya dgr itu adalah betul..
saya doa kan awk bahagia......

0 comments:

Post a Comment

You Came from

cookieless tracking

Archive

------------|M y F o l l o w e r s|----------------

Powered by Blogger.

Useful link